Servicii conectate Bosch pentru mobilitatea fără accidente şi fără stres

Produsele şi serviciile inovatoare fac viaţa de zi cu zi nu doar mai confortabilă, ci şi mai sigură şi mai eficientă, inclusiv pe drum. Conferinţa Bosch ConnectedWorld a fost locul unde soluţiile şi inovaţiile companiei au făcut legătura cu lumea viitorului.

Parcarea automată

Datorită soluţiei Bosch de parcare automată, pe viitor, autovehiculele se vor parca singure. Şoferii îşi lasă autovehiculul la intrarea în parcare şi îl instruiesc să se parcheze singur, folosind o aplicaţie de smartphone.

Foto: Bosch

Autovehiculul caută apoi singur un loc liber şi parchează fără ajutor. Un factor care transformă acest serviciu de parcare complet automat în realitate este infrastructura de parcare inteligentă, care se conectează la software-ul de la bordul autovehiculului.

Perfectly Keyless

Bosch pune capăt căutării deranjante a cheii autovehiculului cu Perfectly Keyless. Şoferii îşi folosesc smartphone-ul pentru a încuia şi descuia autovehiculul şi a porni motorul.

Foto: Bosch

Posesorii de autovehicule pot folosi aplicaţia pentru a oferi acces la autovehicul altor utilizatori ai aplicaţiei. În acest mod, familiile, companiile, furnizorii de servicii de ridesharing şi operatorii de parcuri auto pot gestiona flexibil cine şi când are acces la autovehiculul lor.

Un înger păzitor în cloud

Numai în Germania sunt difuzate în fiecare an aproximativ 2.000 de avertismente despre şoferi care circulă pe contrasens. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor, avertismentul vine prea târziu, din moment ce o treime din aceste incidente se sfârşesc după ce şoferul a parcurs în medie 500 de metri pe contrasens – în cel mai rău caz cu consecinţe letale.

Alerta despre şoferul care circulă pe contrasens transmisă în cloud este este concepută de Bosch să emită un avertisment într-un interval de circa zece secunde. Alerta ajunge nu numai la şoferul care circulă pe contrasens, ci şi la toţii participanţii la trafic din zonă. Serviciul funcţionează astfel ca un înger păzitor în cloud.

eCall – salvează vieţi

Începând cu aprilie 2018, toate autovehiculele înmatriculate în UE trebuie să fie dotate standard cu un serviciu conectat, ce poate salva vieţi. Apelul automat de urgenţă, pe scurt eCall, solicită automat ajutor în caz de accident. Se estimează că acesta va salva circa 2.500 de vieţi în fiecare an.

Foto: Bosch

Bosch oferă o gamă completă de servicii pentru soluţia sa eCall prin reţeaua Bosch Service Center, pe lângă soluţiile telematice. Retrofit eCall este conceput pentru a fi conectat la bricheta autovehiculului. Este disponibilă şi o versiune superioară, care analizează şi comportamentul de conducere şi trimite datele prin Bluetooth către smartphone-ul şoferului.

Grupul Bosch este unul dintre liderii globali în furnizarea de tehnologii şi servicii. numîrând aproximativ 400.500 de angajaţi în întreaga lume. Anul trecut, compania a generat vânzări de peste 78 miliarde de euro în 2017. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie.
Grupul este prezent pe piaţa din România de peste 20 de ani şi numără peste 5.000 de angajaţi în patru entităţi. În anul 2016, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 332 milioane de euro pe piaţa locală.

Adaugati comentariu